Heeft u een vraag over een artikel of over een van onze diensten zoals custom made artikelen en het houden van speciale aanmaakartikelen neem gerust contact met ons op.
Wij zijn bereikbaar van 9:00 t/m 17:00 van maandag t/m vrijdag. Ons kantoor, magazijn en voorraad zijn te vinden aan onderstaand adres. Afhaal is uiteraard mogelijk.
Prisma Graphics B.V.
Neon 37-B
4751 XA Oud Gastel ( industrieterrein Borchwerf II)
Telefoon: 0165-303757
Fax: 0165-303850
E-mail: [email protected]
Internet: www.prisma-graphics.nl
1 Algemene vragen
1.1 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0165-303757 en e-mail [email protected]. U kunt ook contact met ons opnemen via het formulier rechts.
1.2 Wat zijn jullie openingstijden?
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 09:00 tot 17:00 uur. Tijdens deze tijden staan wij klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen met uw bestelling.
1.3 Kan ik als particulier bij jullie bestellen?
Nee, wij leveren alleen aan zakelijke klanten(B2B).
1.4 Moet ik een account aanmaken om bij jullie te bestellen?
Ja, om te bestellen heeft u een zakelijk account nodig. Deze kunt u eenvoudig aanmaken via de knop Aanmelden/inloggen.
2 Bestellingen & Levering
2.1 Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze website, telefonisch of per e-mail.
2.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten. Artikelen die op voorraad zijn, worden doorgaans binnen 2 werkdagen geleverd. Mocht een product niet direct leverbaar zijn, dan informeren wij u over de verwachte levertijd.
2.3 Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen vanaf €185,- (excl. BTW) in Nederland en €225,- (excl. BTW) in België, hanteren wij franco levering. Bij bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten €12,50.
2.4 Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een track & trace code.
2.5 Is het ook mogelijk om de bestelling af te halen?
Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij ons magazijn in Oud Gastel.
2.6 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u de bestelling wilt retourneren, dan kunnen we samen een passende oplossing zoeken
3 Betaling & facturatie
3.1 Hoe verloopt de betaling?
U ontvangt van ons de factuur wanneer de bestelling bij u geleverd is.
3.2 Waar kan ik de factuur vinden?
De factuur sturen wij naar de door u opgegeven e-mail en is terug te vinden in uw account